onsdag 12 april 2017

Whats Up

Tillåter vädret blir det garanterat en promenad med vänner och bebis. Julia bytte till sittdelen när hon blev ett halvår och är jättenöjd med det. Nu när hon är såhär "gammal" krävs det verkligen att hon aktiveras på ett annat sätt än tidigare annars blir hon alldeles för rastlös. Jag vill givetvis att hon ska ha det roligt och utvecklas så vi försöker hitta på lite av varje.

Vad har hänt mer? Jo, jag börjat käka nyttigt igen och tränar som fan. Innan jul när jag senast tog tag i kosten och träningen gick jag ner åtta kilo på en och en halv månad vilket var asskönt men jag slutade äta så lite då eftersom jag inte ville att det skulle påverka bebis när jag fortfarande ammade. Men nu har jag tagit tag i hälsan igen och har redan gått ner tre kilo till så förhoppningsvis är jag äntligen tillbaka under min startvikt till sommaren.

Sen har jag även jobbat lite också. Halvdagar men ändå. Kul att kunna hjälpa till när det behövs och inte bli alltför ringrostig. Julia fick hänga på till jobbet en dag och det tyckte hon var helinne.

Är det en mild pollenvår i år eller har säsongen inte kommit igång ordentligt än? Jag antar att det blir ordentligt jobbigt när björk och gräs drar igång men än så länge peppar peppar har det fungerat rätt så bra. Kan ju bara hålla tummarna för att halterna är som högst när vi är i Spanien eftersom jag fortfarande inte tagit tag i någon form av medicinering.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar