måndag 15 maj 2017

Julias Namngivningskalas

Söndagen den 14e maj var det äntligen dags för Julias namngivningskalas. Vi är supernöjda med dagen och så glada att det var så många som kunde komma. Så många att jag nog hann prata ungefär 40 sekunder med varje person. Men jag vill understryka att det betyder verkligen så mycket att ni ville komma och förgylla Julias dag.

Vi hyrde Hälsovillan och den var hur vacker som helst och dessutom hade vi tur med vädret. Det var inte strålande sol men det fungerade bra att hålla ceremonin ute och en del satt på verandan och åt efter. 

Det kommer att komma lite bilder allt eftersom. Om du har några bilder från festen får du hemskt gärna maila mig dessa på camilla.silen@hotmail.com eller skicka över mms/facebook. Det är himla kul att ha eftersom jag själv inte hade tid för kameran. Kanske kan jag knåpa ihop en liten fotobok till Julia sen.

Här är lite bilder jag hittade på min kamera. Jag tror att det var Johanna som tog dem. Lite behind the scenes hehe. Tack Jojo!

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar