lördag 8 juli 2017

Byeee House

Idag var det äntligen dags att bli av med det hemska förrådshuset som stod på tomten. Tanken var att jag skulle vara iväg med Julia hela dagen medan grabbarna rev huset, grillade och drack bärs men efter två timmar borta så storknade hon totalt. Vi blev tvungna att åka hem och då hade hon feber och var så ledsen stackarn. Nu har hon sovit i flera timmar så jag hoppas att hon repar sig snart.

Jag fick iallafall följa rivningen då istället och jag är så himla glad för att förrådet är väck. Tomten känns ännu större än jag trodde den skulle göra. Thomas har hyrt hem en jättecontainer och den räckte inte ens så vi kommer att ha en hel del jobb nästa vecka också med turer till tippen. För att inte tala om att klippa ner häcken och buskarna som var bakom förrådet. Men jag är övertaggad på att få ordning på allt! 

Här är bilder på rivningen och även Julia med kusinerna Nickan och Nova från tidigare i veckan när de var här och grillade och badade. Vad somrigt det låter. Bästa årstiden!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar